Search
Close this search box.

مدل لباس حریر مجلسی

انواع لباس حریر مجلسی در مدل های متنوع به ویژه لباس حریر مجلسی بلند همیشه یکی از بهترین و ایده آل ترین اولویت های خانوم های شیک پوش با اندام های مختلف بوده اند و همچنان یکه تاز مجالس عقد و عروسی، حنابندان، دورهمی های دوستانه، جشن و مهمانی های خاص هستند. لباس حریر مجلسی یادآور استایل رویال و نشانه ای از فخر و شکوه ملکه ها می باشد. طبیعی است که هر خانمی دوست دارد با پوشیدن بهترین لباس، تاج خوش پوش ترین بانو را در مجالس به سرش بگذارد. انواع لباس حریر مجلسی بلند با حس زیبایی و تجمل گرایی که به بانوان القا می کنند می توانند با لختی و افتادگی خاصی که دارند زیبایی اندام های این بانوان را چندین برابر نمایند و آنها را باریک تر، بلند تر و خوش فرم تر از همیشه نشان دهند.

3 مدل شگفت انگیز لباس حریر مجلسی

  1. لباس حریر مجلسی گلدار: لباس حریر مجلسی گلدار از مدل های بسیار شیک و محبوب در میان بانوان می باشد. لباس های حریر مجلسی گلدار در انواع مدل های کوتاه، بلند، عروسکی، دخترانه و غیره می توانند پاسخگوی فرم های بدنی متنوع باشند. مدل لباس حریر مجلسی گلدار کوتاه و چین دار به ویژه با گل ها و پس زمینه های روشن و رنگ های متضاد اندام های برجسته بانوان ریز نقش و لاغر را زیبا تر و برجسته تر نشان می دهد. این لباس را با یک کفش بلند عروسکی و بند دار با مدل موی نیمه بسته تصور کنید که چقدر می تواند به شما استایلی رویایی ببخشد. خانم هایی که اندام های پر دارند نیز نباید نگران باشند. این خانم ها اگر لباس حریر مجلسی گلدار را می پسندند، بهتر است رنگ زمینه لباس خود را تیره انتخاب نمایند.
  2. لباس حریر مجلسی کوتاه: لباس حریر مجلسی کوتاه در انواع مدل ها و طرح ها بیشتر برای مهمانی های خصوصی و دوستانه مناسب می باشد. از محبوب ترین مدل های انواع لباس حریر مجلسی کوتاه می توان به لباس حریر مجلسی تک رنگ با دامنی نیمه فون اشاره کرد که با کتانی یا کالج های عروسکی شما را به رشک برانگیزترین بانوی مجلس تبدیل می کند. اگر اضافه وزن زیادی دارید، نباید سراغ لباس حریر مجلسی کوتاه بروید به ویژه اگر رنگ پارچه روشن باشد. با این حال اگر نمی توانید از این مدل زیبا ساده بگذرید، برای پنهان کردن چربی های شکم و پهلو هایتان بهتر است که لباس حریر مجلسی کوتاه با رنگ تیره و بدون چین را انتخاب کنید.
  3. لباس حریر مجلسی بلند: لباس حریر مجلسی بلند بهترین و ایده آل ترین مدل برای مجالس رسمی است که نشان از اصالت و شخصیت شما دارد. لباس حریر مجلسی بلند در رنگ های تیره با شاین های براق و با کفش های مجلسی و پاشنه های باریک و بلند منحصر به فرد ترین انتخاب برای بانوانی با اندام های پر و چاق است. بانوانی با اندام های عادی لباس‌ حریر مجلسی بلند در رنگ های نود با دامنی کلوش و کفش هایی با پاشنه های متوسط را فراموش نکنند. این لباس به ویژه در ترکیبی با تور های شاین دار، آنها را به ملکه ای بی بدیل در مجالس تبدیل می نماید.

لباس ‌حریر مجلسی گلدار و کوتاه برای اندام های لاغر و ریز نقش

مزایای انتخاب لباس حریر مجلسی

پارچه های حریر به کار رفته در انواع لباس های حریر مجلسی به دلیل ظرافت، سبک بودن و لطیف بودن شان شهرت دارند. پارچه های حریر در مقایسه با پارچه های دیگر اشرافی تر هستند و قیمت شان نسبت به آنها اندکی گران تر است. با این حال انواع لباس حریر‌ مجلسی جدا از لطافت و زیبایی خاص شان، مزایای پنهانی نیز دارند که شاید از آن ها بی خبر باشید.

  • لباس حریر مجلسی بهترین انتخاب برای مجالس عروسی و جشن های پر ازدحام است. انواع لباس‌ ‌های حریر مجلسی بلند و کوتاه به دلیل خنکی و راحتی که دارند به تنظیم دمای بدن تان کمک می کنند. در واقع در بافت این لباس ها فیبر های طبیعی به کار رفته اند که به سرعت گرما را پس می دهند.
  • اگر به فکر سلامت پوست تان هستید، حتما در مهمانی های تان از لباس حریر استفاده کنید. لباس حریر مجلسی به دلیل لطافت بسیار بالایش برای پوست های حساس به ویژه بانوانی که پوست خشک دارند بهترین گزینه است.
  • لباس حریر دارای پارچه ای مجلل، انعطاف پذیر و همچنین با ظرافت بالا می باشد که مقاومت خوبی در برابر چین و چروک دارد.
  • لباس حریر مجلسی سبک است و به دلیل بافت لطیفش مانع از تعریق شما می شود.

لباس حریر مجلسی انتخاب عالی برای هر مناسبتی است

انواع لباس حریر مجلسی در طرح های خاص و متنوع انتخاب عالی برای هر مناسبتی هستند. انتخاب لباس مناسب برای جشن عروسی، جشن های معمولی یا هر مراسم رسمی و غیر رسمی دیگر می تواند یک کار دلهره آور باشد. مدل ها و پارچه های مختلفی برای انتخاب وجود دارند. با این حال، پارچه ای که همیشه یک انتخاب کلاسیک و شیک می باشد، حریر است. لباس های حریر مجلسی در طیف گسترده ای از سبک ها از لباس حریر مجلسی تک رنگ گرفته تا لباس های حریر مجلسی ترکیبی با پارچه های دیگر در دسترس هستند. این لباس ها در رنگ ها و طرح های منحصر به فرد با اکسسوری های ویژه مانند کمربند و مدل های خاص مانند پلیسه، چین دار، کمر کش و غیره برای اندام ها، سنین، شخصیت ها و نیاز های مختلف طراحی می شوند. اگر به دنبال یک لباس مجلسی خاص برای پوشیدن در مهمانی، عروسی، تولد، دورهمی و غیره هستید، انواع مدل های لباس حریر مجلسی را از قلم نیندازید.

لباس های مجلسی نیاز به مراقبت های بیشتری دارند و در شستشوی آنها دقت نمایید.

نگهداری از حریر

اگر می خواهید بارها با بهترین لباس حریر ‌مجلسی خود در مجالس خودنمایی کنید، بهتر است که به مراقبت از آن توجه ویژه ای داشته باشید. برخی از نکاتی که برای شستشو و نگهداری از انواع لباس های حریر مجلسی باید به آنها توجه نمایید عبارتند از:

  • برای تضمین سالم ماندن لباس های حریر مجلسی تان حتما آن ها را دور از گرد و غبار و در داخل کاور نگهداری نمایید. حریر اساسا پارچه ای حساس می باشد و ممکن است با گذشت زمان و بدون نگهداری مناسب زیبایی خود را از دست بدهد.
  • مهم ترین حساسیت این پارچه ضعف آن در مقابل تابش نور خورشید است. در واقع الیاف های این پارچه در مقابل نور خورشید تغییر پیدا می کنند و آسیب می بینند.
  • اگر لباس حریر مجلسی شما نیاز به شستشو دارد، حتما از شوینده های ملایم استفاده کنید. بهتر است که با دست این لباس را بشویید و حتما از آب ولرم استفاده نمایید. پس از شستن این جنس از لباس های مجلسی معمولا نیازی به اتو ندارید. از این رو بهتر است که به صورت نم دار آن را آویزان کنید تا چروک نشود. اگر احساس کردید که نیاز به اتو دارید، این کار را حتما به خشک شویی بسپارید. هیچ وقت اتو را مستقیما به روی پارچه حریر نگذارید. همان طور که می دانید لباس‌ حریر مجلسی بسیار ظریف و نازک است و حتما در مقابل گرمای اتو تاب نخواهد آورد.

لباس حریر مجلسی بلند و گلدار برای اندام های پر09

نکاتی برای خرید لباس حریر مجلسی

برای انتخاب یک لباس حریر مجلسی حتما به فرم بدن تان و همچنین قد خود دقت کنید. اگر قد کوتاه و اضافه وزن دارید، هیچ وقت سراغ لباس‌ حریر مجلسی کوتاه یا لباس حریر مجلسی گلدار نروید. از لباس های حریر با خطوط افقی و رنگ های روشن پرهیز نمایید. شما بانوان چاق بهتر است برای زیباتر کردن نمای ظاهری اندام تان لباس حریر مجلسی بلند با خطوط عمودی یا ساده را انتخاب کنید.

برعکس این مورد نیز برای خانم های قد بلند و لاغر صدق می کند. اگر لباس‌ حریر مجلسی چین دار دوست دارید اما خیلی لاغر هستید، بهتر است چین را به پلیسه ترجیح بدهید. لباس حریر مجلسی بلند و پلیسه دار به برجسته نشان دادن اندام های زنانه تان بهتر کمک می کند.

در کنار این نکات ریز حتما به ویژگی های فنی انواع لباس حریر مجلسی نیز توجه نمایید. کیفیت پارچه حریر، میزان لختی آن، نوع دوخت، برش های به کار رفته، قد دامن لباس، رنگ آن، دکلته یا باز بودن آن را نیز مدنظر قرار دهید. بهترین لباس حریر مجلسی را با توجه به اندام و سن تان انتخاب کنید.

خرید لباس حریر مجلسی از مرکزی معتبر تضمین کننده کیفیت پارچه لباس و نوع دوخت آن، تناسب دقیق سایز لباس با اندام شما، ترند بودن مدل های موجود، تنوع بی نظیر رنگ و طرح می باشد. ویونا محبوب ترین مجموعه از بی نظیر ترین و رویایی ترین انواع لباس‌ های حریر مجلسی با مدل های خارق العاده برای انواع سنین و اندام ها است. بهترین های دنیای فشن را در ویونا تجربه نمایید. با شگفت انگیزترین لباس های این مجموعه همچون الماسی درخشان در مجالس بدرخشید و خودنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

Decoration

Door Windows

Home Land

Roof Installation